Brev:
Græder meget og højt når han slår sig
14. december 2010
Alder:
5 år
Græder meget og højt når han slår sig
Hej Helen.
Vores dreng er nu 6 år og skal starte i skole næste år. Vi har netop været til førskolesamtale og har - som vi også fik at vide for 1 år siden - fået at vide af pædagogerne, at han græder meget og meget højt, når han slår sig.
Han græder/skriger så det er ude af proportioner med det der er sket og han har svært ved at få hold på det igen.
Hvordan hjælper vi ham til at få kontrol over situationen, når ham slår sig, så han ikke fortsætter ud af samme spor, når han kommer i skole og er mere udsat for drillerier osv.?
Udover "problemet" herover klarer han sig rigtigt fint både socialt og med sprog/motorik.
Med venlig hilsen
Line