Brev:
Drillet i børnehaven
5. oktober 2010
Alder:
4 år, 2 mdr.
Drillet i børnehaven
Hej Helen!
Min dreng på 4 år og 2 måneder er egentlig glad for at gå i børnehave, men her på det sidste har en jævnalderende dreng været noget efter ham og drillet ham. Min dreng er meget følsom og kan godt være noget nærtagende, så hvor meget det reelt er, ved jeg ikke. Pædagoerne er opmærksomme på det, men de kan jo ikke se alt og være over alt hele tiden...
Problemet er nu, at min søn har mistet lysten til at gå i børnehave. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige/gøre? Gode råd svanes. Jeg går hjemme på barsel lige for tiden, så jeg giver ham gerne nogle korte dage, men holder fast i, han skal afsted, selvom jeg hellere ville have ham hjemme, - hvad vil være det bedste?
Bortset fra ovenstående er det en helt fantastisk børnehave med nogle virkelig kompetente og hjertevarme pædagoger.
Med venlig hilsen
den bekymrede mor