Brev:
Tvillinger - mor syg / far syg
5. oktober 2010
Alder:
22 mdr.
Tvillinger - mor syg / far syg
Kære Helen
Jeg har tvillinger på 22½ måned. O er ekstremt mor syg, og det er meget sjældent, at far duer. Hvis jeg ikke er der, er far HELT super og der er ingen problemer.
Hvordan takler jeg bedst de situationer, hvor F også vil have mig og de fx begge vil op at puttes?
O vinder oftets 'kampene', da han som regel bliver VED med at skrige, til han kommer op :-(
Det er til tider meget synd for F - han har reageret ved at blive meget farsyg i perioder, - og han vælger så mig helt fra, jeg må ikke tage ham op af sengen, jeg må ikke give ham hagesmæk på eller andet.
Hvordan takler vi det bedst? Skal vi bare lade dem leve det ud (selvom jeg føler, at det bliver på bekostning af F)?
I øjeblikket deler vi det desværre lidt op, sådan så far tager F i blesitationer mv. og jeg tager O. Vi gør det, da det er nemmest, men er det nødvendigvis det klogeste?
Kærlig hilsen
Mor