Brev:
Forberedelse til en baby
4. september 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Forberedelse til en baby
Hej Helen..
Har lige nogle korte spørgsmål til dig.. håber du kan hjælpe..
1. Hvordan kan jeg forberede min datter på 2,5 år på en lillebror/lillesøster?
2. Hvad skal jeg passe på med, når vores andet barn kommer?
3. Hvordan hjælper jeg min datter med at ikke blive så jaloux på lillebror/lillesøster når tiden kommer?
Med venlig hilsen
mor til snart 2