Brev:
Dyre-fobi?
4. september 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Dyre-fobi?
Hej Helen..
Jeg er ikke selv så glad for dyr og er ved at være bekymret for at denne fobi vil smitte af på min datter på 2,5 år !!!
Jeg er ikke decideret bange for dyr, jeg kan bare ikke lide dyr og vil helst ikke have dem tæt på mig..
Jeg kan godt af og til synes "det var dog en sød hvalp"osv, men tør ikke at have den tæt på mig.. jeg forholder mig altid roligt når vi møder en hund osv og prøver at vise min datter at der ikke er noget at være bange for osv.
Min mand derimod elsker dyr.. og han påstår at hvis vores datter ender med at blive rej for dyr er det min skyld:(..
Hvordan kan jeg hjælpe min datter ?
For hun er tydeligvis meget glad for dyr for det meste..
(jeg er blevet bidt af en hund der jeg var omkring 4-5 år, og jeg tror det er derfor jeg ikke kan lide dyr)..
Hilsen