Brev:
Hvordan lærer man sit barn at vente?
1. august 2010
Alder:
2 år, 7 mdr.
Hvordan lærer man sit barn at vente?
Hej Helen..
Meget kort: Hvordan kan jeg lære min datter på 2,5 år at vente? For det meste er hun faktisk rigtig god til at vente, men fx. i situationer hvor jeg taler med nogen, så hiver hun og trækker og skubber mig for at fortælle mig et eller andet mens jeg har en samtale igang..
Det er ikke fordi jeg ikke lytter til hende, eller at jeg aldrig afbryder mine samtaler for at lytte til hvad hun siger til mig.. Men hvordan skal jeg lære hende at man ikke skal afbryde andre i deres samtaler?
Det er jo for hendes bedste, da jeg synes det er en god ting at lære..
Med venlig hilsen
Mor til Mariam