Brev:
Tvang - vask og tandbørstning
29. juli 2010
Alder:
10 mdr.
Tvang - vask og tandbørstning
Kære Helen,
Her kommer et mere kort spørgsmål til dig. Hvad er dit syn på tvang i forhold til vask i ansigtet og tandbørstning??? Vi kan hverken vaske vores datter (på 10,5 måned) i ansigtet, navnlig ikke næsen, og slet slet slet ikke få lov til noget der ligner en tandbørstning. Hun har pt. to i overmund og to i undermunden.
Skal vi gøre det på trods af modstand, skrig, skrål og hovedrysten?!?
Mange hilsner
Lone