Brev:
Hvor hårdt kan man markere et nej ?
26. juli 2010
Alder:
13 mdr.
Hvor hårdt kan man markere et nej ?
Hej igen Helen
Vores ellers søde og velfungerende søn August på nu snart 13 mdr er for nogle måneder siden begyndt at bide os. Det er mest mig det går ud over og det gør virkelig ondt. Han er for nyligt også begyndt at slå og kradse og det kan virke ret voldsomt og vi kan ikke umiddelbart få ham til at stoppe.
Vi siger tydelig NEJ og markerer det med kropsproget. Nogle gange udbryder jeg også højlydt AV! fordi det gør virkelig ondt. Men jeg synes dog ikke det har haft det store effekt.
Jeg kan også mærke jeg er lidt tilbageholdende med at virkelig skrue bissen på og skælde ud, da jeg er bange for det bliver for voldsomt for ham. Er det normalt at de bider og hvorfor gør de det? Hvordan tror du vi får ham til at forstå han ikke må?
Kærlig hilsen
Jane