Brev:
Datter med et stort temperament
23. juli 2010
Alder:
22 mdr.
Datter med et stort temperament
Kære Helen.
Håber du nyder sommeren ;-)
Vi har en skøn datter på ca. 22 måneder. Hun har et stort temperament, let til smil og er enorm glad. Hun har en storebror på ca. 4 1/2 år, og de er meget glade for hinanden.
Som alle andre forældre vil vi naturligvis gøre alt det rigtige for vores børn. Derfor denne mail. Vi vil gerne tale med en person, som har stor ekspertise med børneopdragelse, idet vi ønsker vejledning til at håndtere vores datter og hendes temperament på bedste vis. Det er ikke et kæmpe problem p.t. men vi forudser, at det måske kan blive en stor udfordring. Vi ønsker derfor at forebygge eventuelle sammenstød og skænderier med vores datter. Eller rettere - råd til at håndtere det på en fornuftig og rigtig måde for alle parter.
Vi tænkte på, om du kan anbefale en kvalificeret familieterapeut/børnepsykolog, såfremt du ikke mener, at du er rette person. Vi ønsker den absolut bedste vejledning. Vi bor i Nordsjælland.
På forhånd tak for hjælpen ;-)
Venlig hilsen
Mor