Brev:
Mere vil have mere
16. juni 2010
Alder:
21 mdr.
Mere vil have mere
Hej Helen,
Så er jeg på banen igen:-)
Anna er SKØN!! Hun er den gladeste lille pige og en rigtig charmetrold.
... Men, når vi foreksempel giver hende et stykke frugt eller lignende, så har hun meget svært ved, at forstå at hun kan få det vi giver hende og ikke mere. Vi siger ofte når hun tager/får de sidste stykker, at det er det sidste og det er slut derefter, og så siger hun ja, men alligevel kan hun blive ekstrem sur, når hun ikke må få mere.
Det samme kan også forekomme hvis vi leger noget hun synes er sjovt, eller giver hende en svingetur eller lignende. Det er naturligvis ikke hver gang, men det forekommer ofte. Nej, er et ord hun ikke så gerne vil høre. Afledningsmanøvre virker nogle gange, andre gange bliver hun endnu mere sur over, at vi forsøger at aflede hende.
Hvad gør vi her? Det er virkelig ærgerligt, at en hyggelig stund skal afsluttes på en sådan måde. Det gør mig faktisk rigtig ked af det, da jeg virkelig hygger mig med hende og hun gør det samme, og så skal hun skabe sig på den måde når det er slut.
Venligst Susan