Brev:
Far er den bedste!
25. maj 2010
Alder:
13 mdr.
Far er den bedste!
Hej Helen
Ja, vi er nu kommet dertil, hvor mor bare ikke duer mere, kun far er god nok :(
Det startede fredag aften hvor Oliver bare stak i et hyl, da jeg skulle prøve at putte ham og da far så tog over, da kom der ikke et muk fra ungen. Det har så udviklet sig til, at hver gang far går, så stiller Oliver sig hen til døren og græder og gider slet ikke hverken lege eller noget som helst med mig.
Jeg tænker jo selvfølgelig lidt på, om det er et resultat af, at det har været far der fortrinsvis har puttet her på det sidste og at jeg ikke har deltaget nok? Det gør bare utrolig ondt at blive afvist på den måde og samtidig er det jo lidt hårdt for hans far også, der jo stort set ikke kan tage nogen steder, for det er kun ham der duer :(
Spørgsmålet er så hvordan vi kommer igennem det her, skal jeg bare mase på og insistere på at putte osv. og så må Oliver finde sig i det, eller er det bedre at far bare fortsat gør de ting han ikke vil have mor til, fordi det måske bare er en fase han skal igennem? Jeg tænker jo lidt, at der ikke er nogen grund til at tage en unødvendig hård kamp, hvis det kun er tiden, der kan hjælpe? Jeg ved ikke om du kan følge mig?
Jeg håber meget at du kan hjælpe, jeg savner at være sammen med min lille dreng, som lige nu bare slet ikke gider sin mor :´(
Hilsen Charlotte