Brev:
Spisning - 13 mdr.
13. maj 2010
Alder:
13 mdr.
Spisning - 13 mdr.
Hej Helen,
Endnu et spørgsmål fra mig (-:
Vi har det problem at vores søn på 13 mdr har stor fornøjelse af at smide med sin mad og primært ned på gulvet. Vi prøver at "skælde ham ud" og sige at det må han ikke, men det virker som om at det forstår han slet ikke! Er det normalt og hvordan forklare man ham at det ikke er i orden?
På forhånd mange tak for din hjælp.
Med venlig hilsen
Lene