Brev:
Påklædning - vil ikke selv ta tøj på
5. maj 2010
Alder:
4 år
Påklædning - vil ikke selv ta tøj på
Hej Helen.
Storesøster hjemme hos os fylder snart 4 år og kan sagtens ta sit tøj på - Men det er alligevel altid en kamp. Især når Far er tilstede. Han mener at en kommando er metoden, eller sige at hun må blive på sit værelse til hun har fået tøj på. og hun bliver bare total Rasmus modsat her.
Jeg mener, at man skal motivere hende og gøre det hyggeligt... når man altså har tid. Men tit ender det jo også for mig med en trussel/gulerod hvis hun får tøj på i en fart. Men hvad kan man forlange.
Hilsen