Brev:
Rejser sig i den høje stol
24. april 2010
Alder:
15 mdr.
Rejser sig i den høje stol
Hej Helen : )
Jeg har tidligere skrevet til dig angående dette spørgsmål.
Emilie har det med at rejse sig op i hendes trip trap stol når hun skal spise! Vi afleder hende ved, at sige noget til hende, give hende et eller andet i hånden eller at hun kommer over til en af os og sidde, men hun bliver ved og ved og benstøtten har vi sat længere ned, men hun får alligevel benene op under sig, så hun kan rejse sig op!
Det kan godt være lidt/meget frustrerende.
Hvad kan vi gøre?
Venlig hilsen
Gitte