Brev:
Provokerende 2 årig
18. april 2010
Alder:
2 år, 5 mdr.
Provokerende 2 årig
Hej Helen..
Har tidligere været medlem og vender nu tilbage. Har 3 piger.. Den ældste fylder snart 4, den midterste er 2 år og 5 måneder og lillesøster er 5 måneder. Det går egerntlig godt, men har især en kamp med den midterste. Ved hun har haft nogle hårde odds og skiller sig ud med sin eget anderledes personlighed.
Hun er en pige der er meget gang i, er meget vellidt i instituation pga sit gode humør, og kan virkelig få folk til at smile med sin krdutugle charme og gå-på-mod. Men herhjemme kæmper vi med hendes temperament og ulydighed. Hun er den der kravler ud af sengen mange gange om aftenen, den der hele tiden prøver grænser af og på det sidste er det blevet meget sådan, at når der er noget hun ikke må og man siger det, så fortsætter hun meget bevidst.. og med et provokerende blik. Og nu ynes jeg bare jeg har prøvet så mange forskellige ting og er ved at miste fatningen lidt over for hende..
Har du gode råd? Det hun f.eks. gør er slå på glasdøren, eller sparke på maskinen, løbe med mad osv. Ved godt at hun vil have opmærksomhed, men synes bare ikke vi kommunikerer så godt. Og så er jeg pt bange for at det er ved at blive så galt at det aldrig ender..
Bodil