Brev:
Opdragelse af dreng på 18 mdr.
8. april 2010
Alder:
18 mdr.
Opdragelse af dreng på 18 mdr.
Hej Helen.. tænkte på om du har nogle råd til ang skik ved middags bordet...
Min dreng peger hele tiden rundt når vi sidder ved ordet og vil have alt muligt forskelligt. Så til sidst må jeg tage tingene væk fra bordet, så han kan koncentrere sig om at spise sin mad., er der et bedre forslag jeg kan afprøve?
Derudover banker han med sin ske i tallerknen og rører rundt med skeen, løfter maden og lader det falde, og flytter det rundt på tallerkenen...
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er godt for de små at få lov at " undersøge" maden eller man bare skal slå ned på det og flytte hans talllerken fordi det er at "lege" med maden, hvilket vi selvfølgelig ikke ønsker???
Håber du kan hjælpe os lidt på vej :0)
Med venlig hilsen
I