Brev:
Vores søn niver og river
5. april 2010
Alder:
20 mdr.
Vores søn niver og river
Hej Helen
Nu har vi igen brug for dit råd:-)
Vores søn har i et stykke tid nevet og revet os I forskellige situationer. Det kan være når vi sidder og hygger i sofaen, og pludselig tager han fat i kinden og river til.
Det kan også være når vi tager ham op, fordi han skal "komme med".
Det er rigtig frustrerende, fordi vi ikke rigtig kan se hvorfor han gør det??
Når vi siger "nej" og "det gør av" griner han som regel og fortsætter (så sætter vi ham ned, og han bliver ked af det), andre gange niver han sig selv og siger av, så han forstår godt det gør ondt.
Når vi pusler ham, sparker han os, og bliver ved mens han griner. Vi ved ikke helt præcis hvordan vi skal reagere?
Det skal lige siges at han virkelig prøver grænser i øjeblikket, hvilket jo er helt naturligt for en dreng i hans alder.
Jeg håber du har et råd eller en mulig forklaring på hvorfor han fortsætter mens han griner.
Mange hilser fra Rikke