Brev:
Vil ikke spise aftensmad - 22 mdr.
2. marts 2010
Alder:
22 mdr.
Vil ikke spise aftensmad - 22 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en skøn og glad datter på knapt 2 år, og for at gøre min historie kort, så vil hun 8 ud af 10 gange ikke spise aftensmad.
Hun bliver hentet i dagplejen kl 16, og får ikke noget at spise før vi skal have aftensmad og der nægter hun også at spise. Hun spiser normalt og fint i dagplejen, men kommer hjem og vil ikke spise aftensmad, heller ikke selv om at jeg laver noget mad, som jeg ved hun rigtig godt kan lide. Hvad skal jeg gøre??
Hilsen en bekymret mor