Brev:
Banker hovedet i gulvet
9. februar 2010
Alder:
19 mdr.
Banker hovedet i gulvet
Hej igen.
Lige et spørgsmål mere.
Julius er begyndt at banke hovedet i gulvet eller bide i bordet, en hylde mv, hvis vi siger nej til noget han ikke må. Det er kun kort tid, så er det overstået og han er glad igen. Han er en meget mild dreng, så vi har heldigvis ikke problemer med et voldsomt temperement. Men jeg bliver helt ked af når han gør det, som om han bliver frustreret og reagerer med at "gøre skade" på sig selv eller ting.
Har du en ide til hvorfor han gør dette og hvordan vi skal gribe det an???
Han siger endnu kun enkelte ord og lyde og kan kun gøre sig forståelig med nogle ting.
Kærlig hilsen
Henriette