Brev:
Bordskik - 13 mdr.
5. februar 2010
Alder:
13 mdr.
Bordskik - 13 mdr.
Hej Helen : )
Emilie er begyndt at rejse sig op i sin Trip Trap stol når vi spiser.
Vi siger "nej" og "kan du sætte dig ned igen" etc. men hun bliver hys eller begynder at græde.
Hun synes selv, at det er mægtig sjovt! : )
Hvordan skal vi tackle dette?
Venlig hilsen
Gitte