Brev:
Slut med sutten - 2 år, 11 mdr.
16. januar 2010
Alder:
2 år, 11 mdr.
Slut med sutten - 2 år, 11 mdr.
Kære Helen
Jeg har meget svært med at tage sutten fra min søn er du sød og skrive her til mig, hvordan jeg vender min søn af med sin sut.
Han bruger den ikke om dagen i børnehaven. Han får den så snart han ser mig. Han sover med den hver aften.
Hilsen