Brev:
Han bliver meget sur og ked
12. januar 2010
Alder:
18 mdr.
Han bliver meget sur og ked
Hej Helen.
Valdemar er gået ind i den fase, hvor hans verden kan vælte, pga de mindste ting, f.eks. en bil der faldt ned fra bordet osv.
Jeg kan sagtens håndtere det og "trøster" ham og prøver at aflede hans opmærksomhed. der imod kan jeg mærke at min mand bliver lidt irriteret over det.
Jeg har prøvet at forklare ham hvordan det føles for Valdemar når det sker, men det er ikke rigtig trængt igennem endnu.
Kan du ikke lige beskrive det med dine ord, så kan det være at jeg kan få ham til at forstå det :)
Hilsen Maibrit :)