Brev:
Er begyndt at slå
19. oktober 2009
Alder:
18 mdr.
Er begyndt at slå
Hej Helen
Vores søn er begyndt at slå os og andre børn. Bedst som man sidder og leger med ham eller kigger på ham når man bærer ham, kan han lige pludselig finde på at slå en i ansigtet.
Til forældre/barn gymnastik kan han også finde på at gå hen og kigge på et af de andre børn og derefter slå.
Jeg kan ikke finde ud af om det er bevidst eller om han ikke helt forstår hvad det er han gør? Er der en logisk grund til dette slåeri?
Bliver lidt forlegen, da jeg synes det umiddelbart virker som om, at han er "fræk", selvom han altid er en glad og livlig dreng.
Hilsen Linda