Brev:
Storebror - 2 år, 7 mdr.
11. oktober 2009
Alder:
2 år, 7 mdr.
Storebror - 2 år, 7 mdr.
Hej igen Helen
Da du gerne vil have emnerne hver for sig, skriver jeg her igen.
Vores søn skal være storebror, det er godt nok først til april, men vi har fortalt ham det, da det var ham, der offentliggjorde det over for familien. Ellers snakker vi ikke så meget om det endnu, synes det er bedre at vente, til det nærmer sig.
Men hvordan forbereder man en dreng i hans alder på, at han skal være storebror?
Vil hans temperament blive endnu værre, når babyen kommer?
Han skal starte i børnehave 1. april, er det godt, når det er nogenlunde samtidig, som babyen kommer?
Er det bedst at holde ham hjemme den første tid, så han kan vænne sig til, der nu er to børn, eller er det bedre at give ham "luft" og sende ham afsted?
Håber, du kan hjælpe os endnu engang.
Mange hilsner
De spørgefulde