Brev:
Slår hovedet på gulvet
26. september 2009
Alder:
22 mdr.
Slår hovedet på gulvet
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål angående Omar på 1 år 10 måneder
Omar er meget fin og frisk drenge han ser fjernsyn en stor del af sin dag og leger meget med far og kusin, men hver gang han ikke får sin vilje eller er bare sur, fordi jeg ikke høre efter så kaster han sig på gulvet og slår hovedet og det er jeg er sin far meget bekymdret over.
Hvis jeg nu giver ham et styk kiks og sammetidig giv hans kusin malak så vil han gå efter hende til han tager den af hende og hvis han ikke tager den så smider han os sig på gulvet og slår hovedet
Basim er nu 5 måneder og 12 dage skal jeg fortsætte med madplanen som du skrev til mig engang eller skal jeg begynde med noget nyt
Håber du virkelig kan hjælpe mig med problemet
Med venlig hilsen
Samia