Brev:
Aftensmad er et helvede
12. september 2009
Alder:
2 år, 10 mdr.
Aftensmad er et helvede
Kære Helen.
Så må jeg til tasterne igen.
Min søde dreng gider lige pludselig ikke at spise aftensmad. Han virker som om han har madlede. Ofte sætter han sig så og spiser. Men det er en kamp uden lige. Han gider ikke at spise. Han vil meget hellere lege.
Skal vi være mere konsekvente og i givet fald hvordan:)
Han bliver han sulten senere.
Hilsen os