Brev:
Selektiv og med vilje af stål
11. november 2009
Alder:
12 mdr.
Selektiv og med vilje af stål
Hej Helen..
Så tager vi også lige et ? omk søster, nu jeg er igang..
Lillesøster Simone, er i eksplosiv udvikling som de fleste 1 årige.. og vilje + temperament er ved for alvor at slå igennem..
Jeg tror vi kommer til at indse at storebror Niklas, som også har sin portion temperament, er en engel ved siden af vores skønne tasmanske djævel :D
Sidste nye trend er at hun er super selektiv mht mad.. selvom hun faktisk spiser ret mange forskellige ting.. så skal kartofler nogle dage være i mos, andre i tern med sovs og atter andre kolde i hånden.. så gæt engang hvor mange gange vi rammer rigtigt.. :)
Hun har så nu fundet tricket med tungen, så rugbrødshapser lynhurtigt vender 180 grader og stryger ud i expressfart uden pålægget.. og det er meget begrænset hvad hun får af brødet..
Hvad gør vi her... hun er kun 1år.. og sidder og klapper af mig når jeg siger hun også skal spise brødet :)
Hun går i vuggestue, hvor de ihvertfald resten af året får super lækkert mad.. og de får somregel kun rugbrød om fredagen.. så tænker ikke hun som sådan kan være kørt sur i det, men self skifter man også selv smag ind imellem..
Anyway..hvis du har nogle input så fyr løs !
På forhånd tak
Rikke