Brev:
Aftensmad - tvillinger
1. marts 2006
Alder:
11 mdr.
Aftensmad - tvillinger
Hej Helen
Jeg er mor til to skønne drenge på 11 måneder, jeg ammede dem til de var ca 7 måneder, de har fået ske mad siden de var 5 måneder, spiser nu som resten af familien og har gjort det de måneds tid. De stoppede med god nat flasken for en uge siden og det er gået så smertefrit.
Dagen ser sådan ud:
7.00 havregrød og brød
9.00 frugt og mælk
11.30 rugbrød, agurk, ærter, majs
14.30 - 15.00 yougurt, frugt eller brød
17.30 aftensmad
19.45 et glas mælk
De får stadig NAN 2, den sidste måned inden de bliver 1 år.
Så kommer vi til problemet, de spiser faktisk ikke noget til aften. Jeg starter med at give dem mad, storesøster på 8 år starter også, og når de har spist i ca 10 min finder jeg min mad (min mand arbejder ude, og er kun hjemme i weekenden). Men der er hyl og skrig, og det bliver faktisk kun til 4-5 mundfulde, så får de lidt majs og ærter på bordet, og så var det den aftensmad.
De sover fint om natten, så det er ikke problemet, men jeg kan bare ikke forstå at der ikke er mere appetit. De kan da ikke være overmætte efter eftermiddagsmaden....
Tak for en superbrevkasse.
Hilsen Skytten