Brev:
Kalorieholdig kost - vægttab
4. februar 2018
Alder:
12 mdr.
Kalorieholdig kost - vægttab
Kære Helen
Tak for dit seneste svar. Jeg nåede at arbejde med kaninen og putningen i et par dage. Desværre er vi indlagt på femte dagen med RS virus og ved pt ikke, hvornår vi kommer hjem. De siger, at hun er hårdt ramt.
Hun har ikke ville spise særlig meget eller drikke, så hun fik sonde. Det hele har fakriak bevirket, at jeg ikke har ammet hende de seneste aftener. Jeg ville gerne have der skulle holde, men det er alligevel en træls måde.
Mit spørgsmål går lidt på kosten. Min datter er jo en slank dame i forvejen og har nu også tabt sig. Hun vejer 7,3 kg og vejede ved 9 måneders undersøgelse 7,5 kg. Det er jo ikke helt godt. Jeg vil derfor gerne have dine råd til, hvordan jeg booster hendes mad. Hun er glad for sovs, så det kan jeg helt sikkert bruge. Jeg synes i forvejen, at jeg kommer en del fedtstof i maden.
Men jeg tænker, at du nok kan hjælpe mig, så vi har nogle gode forudsætningee rent ernæringsmæssigt, når vi kommer hjem.
Mange hilsner
En bekymret mor