Brev:
Baby vil pludselig ikke spise
1. december 2017
Alder:
7 mdr.
Baby vil pludselig ikke spise
Kære Helen
Min søn på 7,5 mdr vil pludselig ikke spise. Det har ellers gået rigtig fint med måltiderne hidtil. Jeg har din bog om mad og har prøvet at følge din plan. Han får grød om morgenen og til frokost, frugt og brødbjælker kl 16 mos med kød kl 18 og godnatgrød inden han bliver puttet kl 19.30. Han bliver ammet inden han sover og igen kl 23 og så sover han igennem til ca 5.30 og vi står op kl 7.
Han har aldrig været super glad for mad jeg selv har lavet så han har fået mad fra glas og grød fra pulver. Han har været lidt småsyg sidste weekend hvor han kastede op, men det er stoppet nu. Han havde også tynd mave indtil igår. Siden sidste weekend har han ikke rigtig gidet spise. Vi har kunne få lokket lidt i han, men de sidste 3 dage har hans mund været hermetisk lukket for alt andet end min brystmælk. Jeg er super desperat og frustreret for nu gik det lige så godt.
Hvad gør jeg forkert og hvorfor kommer det lige pludselig?
Hilsen