Brev:
Baby med hård mave - 7 mdr.
28. november 2017
Alder:
7 mdr.
Baby med hård mave - 7 mdr.
Kære Helen
Vores dreng er nu 7 1/2 mdr. og vi har skåret ned på hans mælk(han får flaske) så han kunne blive mere interesseret i skemad.
Han får flaske når han skal puttes kl 18:30/19:00 220 ml. Også igen kl 22, 220 ml. også vågner han typisk kl 02-03 og vil have mælk der får han så kun 135 ml.
Problemet er at han ikke vil have mælk kl 05-06 når han vågner igen og han vil ikke have morgengrød eller havregrød efter han er vågnet kl 06:30 - 07:00.
Så får han frugtmos ved 9:00 tiden og puttes til sin første lur, her sover han nok 30-45 min.
Så får han frokost omkring kl 11:30 og ca. kl 13:00 puttes med en flaske(135ml) kan godt sove 2 timer her.
Han er begyndt at springe sin eftermiddags powernap over og det fungere også fint, så får han lidt grød ca kl. 15:30
aftensmad kl. 17:30-18:00
Så puttes han kl 18:30 - 19:00 alt efter hvor træt han er.
Han er på det seneste vågnet om morgen hvor han har lavet lort men det er en hård pølse eller små kugler. Det fortsætter hen af dagen med små kugler eller en lille pølse.
Hvordan kan vi få fixet hans mave igen?
Hilsen