Brev:
Nødder og hørfrøolie til børn
20. november 2017
Alder:
18 mdr.
Nødder og hørfrøolie til børn
Hej Helen
Må jeg godt komme forskellige nødder ned i min søns grød morgen og aften?
Jeg er godt klar over at han ikke må få hele stykker. Jeg knuser dem helt bitte små, så det nærmest bliver til pulver.
Jeg har givet ham det i et stykke tid nu, men bliver lidt i tvivl om det overhoved er godt for ham? Det er en blanding af hasselnødder, mandler og valnødder.
Derudover har jeg i lidt over en måned kommet ca. 1 spise ske hørfrø olie i hans grød morgen og aften. Da der på emballagen står det indeholder omega 3 osv.
Men har læst at det kan skade hans nyrer på sigt. Hvad tænker du om det? Tror du han har taget skade af det?
Hilsen