Brev:
Spiser ikke nok aftensmad
9. november 2017
Alder:
7 år, 2 mdr.
Spiser ikke nok aftensmad
Hej.
Vores dreng er syv år. Han spiser ikke altid nok til aftensmad. Så er han sulten når vi skal sove.
Af og til husker vi at minde ham om at spise resterne fra aftensmaden, men lige så ofte glemmer vi det. Så kalder han på mig, fordi han ved, jeg henter et stykke agurk eller lignende. Men er det i orden? Det er vi ret uenige om herhjemme. Og han siger jo: men jeg var ikke sulten, da vi spiste aftensmad. Hvad kan man forvente af en syvårig på dette område?
Hilsen