Brev:
Mælk, skemad og sove igennem
9. oktober 2017
Alder:
5 mdr.
Mælk, skemad og sove igennem
Hej Helen
Jeg skriver, da jeg gerne vil være på forkant, når min søn skal begynde på skemad.
Som det ser ud nu, sover han fra 20-21 tiden til 5-6 uden amning. Jeg kan læse mig frem til, at babyer i alderen 6-7 måneder gerne skal ammes 4 gange. Gerne så amningerne ligger tidlig morgen, om eftermiddagen, når baby puttes om aftenen og sen aften. Men som min søn sover nu, kan jeg ikke se, hvordan jeg skal nå de 4 amninger. Skal jeg vække ham, når vi når til skemad, så han får den sene aften amning? Jeg vil helst ikke ødelægge hans gode søvn rytme, da vi begge nyder de mange timers søvn.
Hvordan kan en madplan se ud, gerne så jeg ikke skal ødelægge de mange timers søvn?
Venlig hilsen
Elisabeth