Brev:
Mælkeprodukter
30. september 2017
Alder:
8 mdr.
Mælkeprodukter
Kære Helen
Vores søn på 8 måneder er tæt på altædende, og elsker bl.a. alle former for dyppelse. Jeg prøver at variere så vidt muligt, og vil i den forbindelse høre hvordan det ser ud med sovs/dyppelse, hvor der er mælkeprodukter i. Er creme fraiche, madlavsningsfløde osv. ok i hhv. kolde og varme saucer, når baby skal spise med?
Jeg er klar over, at komælk ikke anbefales før barnet er over 1 år, men på den anden side har jeg læst, at fx smøreost på rugbrød er helt ok.
Kan du hjælpe mig videre?
Med venlig hilsen
M