Brev:
Natflasker og tandfrembrud
18. september 2017
Alder:
6 mdr.
Natflasker og tandfrembrud
Hej Helen
Jeg har lige to spørgsmål vedrørende min datters mad og mælkeindtag.
For det første:
Den sidste uge er hun begyndt at indtage mindre mængder mælk om natten. Hun får flaske kl 20, 22.30 og vågner så stadig kl ca 2 og 5.30 for at få mad men ved disse to måltider tager hun nu kun 50-70 ml og det er jo ikke meget 😊 er det fordi hun er ved at skrue ned og helt fjerne natflaskerne?
For det andet: de sidste tre dage har hun spist langt mindre end ellers - både mindre mælk og mindre skemad. Hun virker såmænd interesseret nok men stopper hurtigere og tilkendegiver at hun er færdig.
Vi har lidt på fornemmelsen at den første tand er på vej da hun klør gummerne hele tiden og har små knopper om munden og blussende kinder.. kan tandfrembrud eventuelt hænge sammen med den mindre mængde mad og mælk ?
Hilsen