Brev:
Fisk til baby på 6 måneder
28. august 2017
Alder:
5 mdr.
Fisk til baby på 6 måneder
Hej Helen.
Nu varer det ikke længe før min datter fylder 6 måneder og dermed skal til at smage på kød og fisk i kartoffelmosen :-) Det med kød har jeg styr på (laver de kødboller som du har beskrevet i din bog), men har brug for lidt rådgivning mht. fisk, da vi ikke spiser meget fisk herhjemme i dagligdagen (kun tun på dåse og makrelsalat) ;-)
Men Mathilde skal jo have noget laks, sild og andet fisk i kartoffelmosen og hvordan gør vi det bedst...?
- Hvilket laks/fisk skal vi købe (gerne så specifikt som muligt :-))?
- Og kan man lave noget smart (ligesom vi kan lave en stor portion kødboller og fryse det ned)?
Tak på forhånd.