Brev:
Mælk - 15 mdr.
8. august 2017
Alder:
15 mdr.
Mælk - 15 mdr.
Kære Helen
Hvor meget mælk skal en pige på 14 mdr. have om dagen?
I en lang periode har hun kun fået mme til natten men pga sygdom mm. har hun ikke ville have den hvilket egentlig er ok for vi tænker den godt kan udfases.
Vi vil bare gerne sikre os, at hun får det hun skal til knoglerne mm.
De får ikke mælk i vuggestuen. Hun er ikke glad for mælk i glas herhjemme, så det bliver måske 2 slurke. Blander mælk i havregrøden men det er nok ikke så meget.
Håber du kan hjælpe os.