Brev:
Boghvedemel
5. august 2017
Alder:
4 mdr.
Boghvedemel
Hej Helen.
Jeg har købt Boghvedemel fra Rømer på Helsams hjemmeside og har lige lavet en portion grød af det (ud fra din opskrift i din bog). Synes dog det virkede meget mel-agtigt.. Er det det rigtige mel jeg har købt??
Hilsen