Brev:
Modermælkserstatning af kop til aften?
1. juli 2017
Alder:
9 mdr.
Modermælkserstatning af kop til aften?
Kære Helen
Lige et spørgsmål vedrørende modermælkerstatning til aften. Er det ide at give vores søn mme af kop til aftensmaden og/eller natgrøden? For på den måde at mætte ham mere til natten?
Han spiser egentligt rigtig godt til aften. Natgrøden med mme i (eller en banan, som du foreslog) gider han ikke altid - ofte kun en smule af det. Derfor tænkte jeg om mme ville hjælpe til at ligge en god bund, inden amningen? Han vil ikke tage mme af flaske.
På forhånd tak for svar.
Med venlig hilsen
Camilla