Brev:
Amning og MME i mad
26. juni 2017
Alder:
10 mdr.
Amning og MME i mad
Kære Helen,
Mange tak for dit sidste svar - som altid en stor hjælp:-)
Nu er Sonia lige blevet 10,5 måneder og som du måske kan huske afviste hun pludselig brystet for ca. to uger siden. Hun accepterede - og accepterer - dog en dream feed ved 23-tiden. Jeg kan dog mærke at denne amning bliver kortere og kortere for hver dag; hun siger simpelthen stop efter kortere tid...
Jeg har købt noget "Hipp Organic 6 måneder+"-MME-pulver her i England. Det var den pakke der virkede mest indbydende på mig. Jeg synes brikkerne bliver lidt for dyre når de kun holder et døgn... Jeg har så puttet en teskefuld (5 ml) i hendes morgengrød og en teskefuld i hendes godnatgrød (som hun spiser varierende mængder af). Begge disse grødmåltider er på ca. 1 dl. Passer det godt med 5 ml til denne mængde, eller skal jeg putte mere i hver grødportion? Jeg har endnu ikke tilbudt hende MME i en kop - bør jeg gøre det til hvert måltid? MME OG vand?
Med venlig hilsen
Charlotte