Brev:
Vil ikke længere have flaske? 6 mdr
30. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Vil ikke længere have flaske? 6 mdr
Hej Helen,
Er måske lidt i chok, men vores søn på 6 mdr vil fra den ene dag til den anden ikke længere have flasken, han suger ikke engang, han skubber den blot væk og drejer hovedet.
Han spiser meget grød/mos men det er vel ikke nok til en på 6 mdr.
Hvordan skal jeg få ham til at tage flasken igen?
Med venlig hilsen
2 forældre