Brev:
MME og barn på snart 10 måneder
16. maj 2017
Alder:
10 mdr.
MME og barn på snart 10 måneder
Hej Helen
Min søn er nu snart 10 måneder, og han har ikke fået flaske de sidste 1,5-2 måneder, da han ikke vil have det.
Vi har i stedet kommet mme i hans mad, og vi har umiddelbart fået at vide, at vi skal fortsætte med dette frem til, at han bliver omkring 1 år.
Kan det passe?
Det giver ikke rigtig mening for os, da han jo så ikke rigtig får den rigtige smag af den mad, som han får, da maden bliver noget sødere end den ellers vil være.
Kærlig hilsen og mange hilsner S