Brev:
Vokser han som han skal?
9. maj 2017
Alder:
13 mdr.
Vokser han som han skal?
Hej Helen
Vi var til 1 års undersøgelse og vaccine for en 2 ugers tid siden hvor min dreng blev vejet til 10,5 kg og 76 cm lang.
Jeg blev lidt nysgerrig på om han ligger normalt på kurven, da jeg er lidt omringet af venner og familie hvis børn har lidt højere mål i deres 1 års alder?
Jeg synes vægt og længde er gået lidt i stå de sidste 2 mdr, skyldes det at han er startet i vuggestue måske? Han er så glad for at være der, men herhjemme om aftenen er hans appetit lidt svingende. Vi tror tildels der er fordi han spiser meget i ulvetimen, og her har vi prioriteret at han skal have det han vil, og så må han spise mindre til aftensmad. Men nogle dage har han ikke den store appetit herhjemme, SELVOM han har spist virkelig godt i vuggestuen og ja også dage hvor han ikke har spist så meget.
Håber du kan hjælpe