Brev:
10 måneder - mælk og mad
31. marts 2017
Alder:
10 mdr.
10 måneder - mælk og mad
Kære Helen
Jeg overvejer nu at droppe flasken om dagen. Hun får en flaske nu ved 14-14.30 inden 2. Lur men tit gider hun ikke have så meget af den og samtidig skal hun starte i vuggestue om 14 dage og synes ikke der er nogen grund til de skal give flaske.
Jeg er bare i tvivl om hvad jeg så skal give hende?
Hun får frokost ved 11.30-12 og så blevet hun at få flaske der kl. 14-14.30 og en grødsmoothie kl. 16-16.30. Har et forslag til hvad jeg skal give istedet for mme? Synes ellers der er lang tid fra frokost til næste måltid hvis ikke hun får noget.
I forhold til mælk om natten er hun begyndt nogen nætter at sjatspise. 80-100 ml og så to gange om natten. Hun får en flaske inden hun går i seng og der spiser hun nogen gange også kun 100 ml. Hun vil simpelthen ikke falde i søvn igen med mindre vi laver en flaske.
Vi synes en flaske om natten er fin men to for meget i hendes alder. Har du nogen råd?
Hilsen