Brev:
Dagsrytme, mad og ændret adfærd
14. december 2016
Alder:
6 mdr.
Dagsrytme, mad og ændret adfærd
Kære Helen
Jeg har virkelig brig for din hjælp, da jeg slet ikke synes dagene fungerer herhjemme. Min datter har indenfor den sidste 1,5 uge ændret markant humør, så hun ingen ting vil og brokker, skriger eller græder meget. Vi kan ikke ligge hende for det vil hun slet ikke. Vi kan slet ikke ligge hende på maven for så bliver hun sur med det samme.
Nætterne er fine og der sover hun godt. Vågner et sted mellem 4-5.30 og får mælk og sover som regel til kl. 6.30.
Hun sover højst 1,5 time af gangen om dagen. Hun har været i gang med skemad siden 4 måneder. Vil ikke altid spise det.
Kan du ud fra ovenstående lave en dagsplan til mig og ogs angive længde på lure mm. samt mængden på mad.
Har du et bud på hvorfor hun er så utilfreds i øjeblikket og ingen ting vil?
Vi har fået hende tjekket hos lægen og de fandt ikke noget.
Hilsen