Brev:
Min datter vil ikke spise grød
29. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Min datter vil ikke spise grød
Hej Helen,
Jeg kan ikke få min datter til at spise grød med ske - det har hun aldrig villet.
Ved du om der er måder hvorpå jeg kan få hende til at lide det, eller skal jeg bare acceptere at det er sådan det er?
Jeg har forsøgt med alle slags grød - hjemmelavet og købegrød.
Jeg giver hende ca. 5 tsk. Havregryn med mælk på om morgenen, men mere gider hun ikke.
Med venlig hilsen
En mor