Brev:
Skifte modermælkserstatning?
13. april 2015
Alder:
7 mdr.
Skifte modermælkserstatning?
Hej Helen
Tusind tak for et brugbart svar det var dejligt...lige et lille spørgsmål:
Min dreng får den der mme fra Arla nu, som er nr 1 altså modermælkserstatning - skal han så til at have nr 2, som er tilskudsblandingen??
Med venlig hilsen
ZW