Brev:
Skal hun have komælk?
19. september 2014
Alder:
10 mdr.
Skal hun have komælk?
Hej igen, igen.
Bare lige en hurtig en....
Vores datter får smør og ost hver dag.
Hun har endnu ikke smagt komælk. Ikke fordi vi ikke vil have at hun får det, vi har bare aldrig rigtigt fået det købt og vi læste i din bog om mad, at man kunne vælge at tilbyde sit barn det, men det var ikke et must.
Nu tænker jeg bare, med den alder hun har nu, på kalk o.lign om hun skal have lidt komælk hver dag, eller det stadig er valgfrit?
Altså er det vigtigt ifht. Hendes vækst og trivsel, ligesom man giver jern og D-dråber eller er det sådan smag og behag hvornår man introducerer det?
Tak :)