Brev:
Får min søn nok mælk?
17. september 2004
Alder:
4 mdr.
Får min søn nok mælk?
Min søn er 4 1/2 mdr og vejer ca. 9 1/2 kg og måler 70 cm.
I løbet af et døgn spiser han følgende:
Tidlig morgen: ca. 170 ml MME
Formiddag: ca. 1 dl grød m. frugtmos
Eftermiddag: ca. 180 ml MME
Aften: ca. 1 dl grøntsagsmos + lidt frugtmos
Sen aften: ca. 230 ml MME
Jeg er i tvivl om han får nok mælk i løbet af dagen. Han tilbydes vand til grøden/mosen og efter mosen tilbydes han mælk på flaske, er dog ikke interesseret i dette.
Får han nok mælk i løbet af dagen?